top of page
Search

Solutions

האמן אבשלום תכנן יחידות מגורים/תאים עבור אדם אחד, הוא עצמו. ב״פתרונות״ נראה הגיבור, אבשלום עצמו, לבוש במכנסיים שחורים וחולצה לבנה בתא לבן לחלוטין, מבצע סדרת פעולות ביתיות: אוכל, שותה, מעשן סיגריה, שוכב, מאונן, מניח את ראשו על קיר, מסיר את בגדיו ונשכב בקוביה לבנה המשמשת כאמבטיה.

היחידות המינימליסטיות של אבשלום מתפקדות כמעט כמו עור שני, מעטפה צרה המאפשרת לגוף להמנע מכל תנועה מיותרת. אבשלום תיאר אותם כך: ״החלל בנוי באופן כזה שלמרות גודלו הקטן יחסית, אני לא אסבול ממחסור במרחב. בשל איכותו, התא הוא יותר מרחב נפשי מאשר פיזי. כמו מראה של האני שלי, המרחב יהייה מוכר לי. התא הוא מנגנון שמכתיב את התנועות שלי. עם הזמן, ומתוך הרגל, המנגנון הזה יהפוך לנחמה שלי...הבית יהווה מסגרת להתנגדות לחברה, וימנע ממני להפוך למה שאני חייב להפוך״.


92 views0 comments

Recent Posts

See All

Nathan

Post: Blog2_Post
bottom of page